برند پر طرفدار چانگان را بیشتر بشناسیم

1399/12/2
برند پر طرفدار چانگان را بیشتر بشناسیم

در این مقاله ی کوتاه و مختصر، قصد داریم دید جامع تری نسبت به خودروی چانگان داشته باشیم.

خودروهای این کمپانی که در ایران به کم استهلاک بودن معروف و حس رانندگی نسبتا نرم و راحتی دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در حال حاضر 3 نسخه از این خودرو (CS35/EADO) و به تازگی (CS75) با طراحی به روز و متریال قابل قبول در دسترس ایرانیان قرار گرفته است.
اما این برند فراتر از آنچه در ذهن اکثریت ما ایرانی ها نقش بسته، در دنیای تجارت اتومبیل حرف های برای گفتن دارد و با برندهای بزرگی همچون فورد همکاری میکند. چانگان از جمله خودروسازانی محسوب می شود که زبان طراحی جدیدی را در پیش گرفته و شاید در آینده ای نه چندان دور اخبار بیشتری از این خودروساز به گوشمان برسد.

چانگان اتومبیل یک شرکت خودروسازی چینی است که دفتر اصلی آن در Chongqing و شانگهای چین قرار دارد.

شرکت چانگان موتورز در خصوص طراحی بدنه و طراحی موتور همکاری گسترده ای با شرکت فورد داشته است و به همین خاطر محصولات چانگان به واسطه این شریک تجاری در ایالات متحده هم به فروش می‌رسد. 

گستردگی این شرکت باعث شده دفاتر مرکزی و طراحی چانگان در حال حاضر علاوه بر شانگهای چین در تورین ایتالیا و میشیگان آمریکا تشکیل شوند.

کمپانی خودروسازی چانگان بزرگترین در مقام بزرگترین خودروساز چین در حال فعالیت است، همچنین از لحاظ تولید و فروش برند چینی مقام اول را دارد. همچنین بر اساس نظرسنجی‌های شرکت‌های معتبری همچون (اتوهوم)، در سال ۲۰۱۵ شرکت خودروسازی چانگان مقام اول را در بین مشتریان چینی کسب کرده‌است.